پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را مطالبه عمومی توصیف کرد و گفت: انتظار می‌رود قوه مقننه لایحه مشترک قوه قضاییه و دولت را هر چه سریع‌تر اعلام وصول و به آن رسیدگی کند.
شعار سال: معصومه ابتکار با اشاره به ارائه «لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» به مجلس گفت: با گذشت ۹۰ روز از ارسال این لایحه به مجلس شورای اسلامی، هنوز اعلام وصول نشده و به سرنوشت یازده لایحه دیگر دچار شده است که این جای تأسف دارد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری ادامه داد: بار‌ها اعلام کردیم و انتظار داریم که نه تنها این لایحه را اعلام وصول کنند، بلکه سریعاً تشریفات قانونی و تصویب این لایحه که مطالبه عمومی مردم و بسیاری از مسوولان است طی شود.
 
لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت مطالبه عمومی است

 وی یادآورشد: این مطالبه حتی در فرمایش‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با حقوق زنان و توجه به قوانین و لوایحی که بتواند موضوع خشونت را رفع کند، مشاهده می‌شود و امیدواریم مجلس شورای اسلامی با همین نگاه به این مساله رسیدگی کند.

ابتکار، لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت را مطالبه عمومی توصیف کرد و افزود: این لایحه مشترک قوه قضاییه و دولت است؛ انتظار می‌رود قوه مقننه این لایحه را هر چه سریع‌تر اعلام وصول و به آن رسیدگی کند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت دی‌ماه ۱۳۹۹ در هیات دولت تصویب شد و برای تبدیل شدن به قانون منتظر اقدامات مجلس شورای اسلامی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۸۰۶۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
برابری حقوق زن و مرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین