پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: مجوز تردد بین شهری برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می‌شود و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت‌های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه‌ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری‌ها نیست.
شعار سال: سرهنگ رسول ابراهیمی روز یکشنبه افزود: پلیس راهور هیچ گونه مجوزی مبنی بر تردد بین شهری صادر نمی‌کند و تنها متولی صدور این مجوز فرمانداری‌ها هستند. مدت زمان این مجوز قابل تمدید نیست و در صورت لزوم باید درخواست جدید صادر شود.

وی ادامه داد: بر اساس این مجوز تردد بین شهری در شهر‌های قرمز و نارنجی در فرم یکپارچه‌ای توسط فرمانداری‌ها تکمیل و برای اجرا به پلیس راهور استان و شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه اکنون ۲۵۷ شهر در وضعیت قرمز و ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: این مجوز برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می‌شود و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت‌های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه‌ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری‌ها نیست.

وی تاکید کرد: ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها نیز ممنوع است.

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف در شهر‌ها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه خودرو‌ها در همه شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پلیس راهور اجرای این طرح را تشدید کرده و به صورت محسوس و نامحسوس ورود و خروج خودرو‌ها را کنترل می‌کند.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند.

به گفته وی، همه شهر‌ها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد شده و ۲۰۰ هزار جریمه خواهند شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۹۱۴۹۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
یا شما معنی قرنطینه رو نمی دونید یا خودتونو میزنید به نفهمیدن.اخه در دوران قرنطینه یعنی همه فعالیت ها و ادارات و ارگان ها بسته. اونوقت حالا دارین درمودر مجوزها چانه زنی میکنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین