پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۷۲۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
لیلاز گفت: یکی از مشکلات اقتصاد ایران در حوزه پولی، فساد شبکه بانکی است؛ به نظر شما تا انضباط مالی چقدر فاصله داریم؟
شعار سال: سعید لیلاز (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی): یکی از مشکلات اقتصاد ایران در حوزه پولی، فساد شبکه بانکی است؛ به نظر شما تا انضباط مالی چقدر فاصله داریم؟
 
عبدالناصر همتی (رییس کل بانک مرکزی): مسئله ناترازی و تخلفات سیستم بانکی مدت زیادی طول کشیده که به این مرحله رسیده‌است؛ مثلاً بدهی ۹۰ هزار میلیارد تومانی ۱۱ نفر مربوط به ۱۶ سال پیش‌است. با ادامه مسیر کنونی ۴ تا ۵ سال زمان نیاز است.
 
 
 
تعداد بازدید : 5


شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۴۷۸۷، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: انضباط ، مالی ، فاصله ، چقدر
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
1
معلومه که فاصله خیلی زیاد است اخه اینم پرسیدن داره ؟
ناشناس
Germany
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
1
ناکارآمدی مدیریت در کشور بدست افرادی که صلاحیت ندارند و به صورت دلبخواهی و بدون علم و آموخته تصمیمهای کلان را اتخاذ میکنند باعث مشکلات زیاد برای جامعه را رقم زدند از جمله لیلاز که با شگردش از کارشناس تاریخ به اقتصاد جهش کرده ما به وضوح شاهد هستیم که در رابطه با اقتصاد و کرونا دولت مورد حمایت ایشان مملکت را به کجا هدایت کردند و جوابگو هم نیستند فقط جوابی که میدهند این است که ساکت باشید که دشمن سوء استفاده میکند لیلاز یار غار کرباسچی و حزب کارگزاران به اصطلاح سازندگی ماهیت مشخصی نزد مردم دارند و حنایشان دیگر رنگی ندارد با تمام فسادهایی که به دستشان انجام شد پر واضح است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین