پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۷۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تشدید تحریم‌ها و اعلام افزایش فشار اقتصادی تا سرحد ناتوانی دولت در دادن نان مردم، عملا و علنا اعلام نوعی جنگ اقتصادی است. جنگی که نشانگانش تورم و گرانی بوده و ناکارآمدی مدیران دولتی، واگذاری زمین بازی به نفع حریف است. حاجی دلیگانی، صحبت‌هایی در این خصوص بیان نموده که ارزش شنیدن دارد.

  شعار سال:حاجی دلیگانی، دبیر هیأت‌رئیسه مجلس:گرانی‌ها بخشی از جنگ اقتصادی است که با هدف دلسرد کردن ملت ایران، زیر سؤال بردن دستاوردها و تأثیرگذاری بر انتخابات مهم پیش رودرحال اجراست.

واضح است که گرانی‌ها در قیمت‌های مرغ و تخم‌مرغ به‌عنوان نماد گرانی‌ها‌ خود را نشان داده و به علت ناکارآمدی نظام توزیع در بازار است.

دولت در هرحال پاسخگوی شرایط پیش‌آمده باید باشد که درحالی‌که نهاده‌های کشاورزی را با دلار 4200 تومانی وارد کرده است، مرغ تولیدی داخل را بسیار بیشتر از قیمت‌های مصوب با قیمت‌های 30 هزارتومانی و بیشتر به دست مردم می‌رساند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین