پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
درکلیپ زیر صحبت‌های کشاورزی را می‌شنوید که محصول پیازش بدون خریدار مانده است. این کشاورز اهل سرزه در استان هرمزگان در ایران می‌گوید ۲۰۰تن از محصول پیازش را که به دلیل «کسادی بازار»، رایگان در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

شعار سال: وقتی چوب حراج به منابع آبی و سرمایه و کار ایرانی می‌زنیم!

۲۰۰تن محصول پیاز کشاورز سرزه‌ای بدون هیچ خریدار.

این کشاورز اهل سرزه در استان هرمزگان در ایران می‌گوید ۲۰۰تن از محصول پیازش را که به دلیل «کسادی بازار» بر روی زمین مانده، رایگان در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

به گفته او کشت هر کیلو پیاز ۲۵۰۰ تومان هزینه داشته است، درحالی که برای او عرضه این محصول به بازار به قیمت کیلویی ۵۰۰ تومان هم ممکن نیست. به همین دلیل او محصول خود را به رایگان به متقاضیانی که می‌توانند بر سر زمینش بروند می‌دهد.

در‌حالی این محصول در حال از بین رفتن بروی زمین کشاورزی است که قیمت پیاز در فروردین ۱۴۰۰بیش از ۱۰ هزارتومان در بازارهای مختلف کشور به فروش می رسید.

برای برداشت هر کیلو پیاز بیش از ۴۰۰ لیتر آب نیاز است، از دست رفتن محصولات به معنی هدر رفت منابع آبی در هر منطقه خواهد بود.

تعداد بازدید : 12

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال شفافیت برای آب

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین