پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
محمد جواد خانی‌پور، معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به خاکی بودن ۹۰ درصد سردهنه‌های موجود در شهرستان تالش، گفت: متأسفانه با سیلابی شدن رودخانه‌ها این سردهنه‌ها آسیب دیده و تخریب می‌شوند.
شعار سال: محمد جواد خانی‌پور، معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به خاکی بودن ۹۰ درصد سردهنه‌های موجود در شهرستان تالش، گفت: متأسفانه با سیلابی شدن رودخانه‌ها این سردهنه‌ها آسیب دیده و تخریب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب افزایش هزینه مرمت و بازسازی شده و همچنین وقفه در امر آبرسانی به مزارع را به دنبال دارد، ادامه داد: با بازسازی انهار و سردهنه‌ها، شاهد پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در اجرای این طرح‌ها هستیم.

وی به بهره برداری و آب‌گذاری ۷۵ سردهنه در شهرستان تالش افزود: در روز‌های آینده شاهد بهره برداری از سایر سر دهنه‌ها در این شهرستان خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ آب اراضی ۱۶ هزار هکتار شالیزار‌های شهرستان تالش از ۹۹ سردهنه بزرگ و کوچک بر روی ۱۱ رودخانه دائمی این شهرستان تامین می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین