پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۳۸۵۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که به واسطه پیش‌بینی شاخص هشت میلیونی بورس مورد توجه قرار گرفته بود، شایعات درباره بازداشت خود را تکذیب کرد.
شعار سال: در دوره صعودی شاخص نیمه اول سال ۹۹، در کنار رئیس جمهور که در آن دوران مردم را برای ورود به بورس تشویق می‌کرد، کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی‌های متفاوتی را درباره آینده بورس ارائه می‌دادند. اما در دوره نزولی شاخص، بسیاری از کارشناسان سیاست سکوت را پیش گرفتند و اظهارنظرها درباره بازار سهام به حداقل رسیده بود.

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که پیش‌بینی‌ شاخص هشت میلیونی را برای آینده بازار مطرح کرده بود مدتی است که فعالیت خاصی در شبکه‌های اجتماعی ندارد. در عین حال، چند روزی است شایعه بازداشت مهناز صادقی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود.

اما مهناز صادقی شایعه بازداشت شدنش را تکذیب کرد و توضیح داد که از پاییز و زمستان سال گذشته درگیر برخی از مسائل حقوقی شده اما آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

او با بیان اینکه علاقه دارد به فعالیت در فضای مجازی ادامه دهد، ادامه داد: با توجه به اینکه درگیر برخی از مسائل حقوقی است، فعلا در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1400، کد خبر: 4959563،  www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین