پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
نایب رییس خانه احزاب گفت: یکی از محل هایی که برای فعالیت خانه احزاب به ما پیشنهاد شد محل سابق سکونت شعبان بی مخ بود که مورد قبول قرار نگرفت.

شعار سال: قدرتعلی حشمتیان روز دوشنبه در رابطه با محل خانه احزاب که وزیر کشور قول آن را داده بود افزود: زمانی که مجمع عمومی خانه شکل گرفت وزیر کشور در جلسه مجمع حاضر شد و قول داد محلی را برای خانه احزاب اختصاص دهند و به صورت همه جانبه از این موضوع حمایت کنند.

وی ادامه داد: در جلسه دوم مجمع عمومی که در حال برگزاری انتخابات بودیم حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور به مجمع مراجعه کردند و از قول وزیر گفت که آقای قالیباف موافقت کرده محلی را برای فعالیت این تشکل در اختیار خانه احزاب قرار دهد.

نایب رییس خانه احزاب به 7 جلسه ای که تاکنون خانه احزاب برگزار کرده ؛ اشاره کرد و گفت: مرتب پیگیر این موضوع بودیم و دو جا در جنوب شهر تهران پیشنهاد شد که یکی از آن محل ها در خیابان وحدت اسلامی چهارراه ابوسعید بود که مورد بازدید رییس، نایب رییس و بعضی اعضای شورای مرکزی خانه احزاب قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما به دلیل این که محل مورد نظر مکانی قدیم و مناسب نبود و در ضمن افرادی که در آن محل بودند به ما گفتند این ساختمان محل سکونت شعبان بی مخ بوده که مورد قبول قرار نگرفت.
حشمتیان یادآور شد: شورای مرکزی خانه احزاب سه جا پیشنهاد کرد یکی در محل توانیر تهران، دیگری در خیابان ویلا و یکی هم در نزدیکی پارک لاله که تاکنون هیچ کدام از این محل ها به نتیجه نرسیده است و جلسات خانه احزاب کماکان دو هفته یکبار در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می شود.
نایب رییس خانه احزاب تاکید کرد: شایسته است که شهرداری تهران و وزارت کشور جای مناسب تری را با توجه به سوابق سیاسی و شان احزاب در اختیار شورای مرکزی خانه احزاب قرار دهد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب:81840831 (4990444):www. irna.ir


خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین