پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
بابا این بنده خدا باید خیلی پرت باشه که با ماشین پلاک قرمز، اقدام به سگ‌گردانی کرده. اگه مثلا بچه‌هاش این کار رو کرده بودند، شاید بنوعی قابل گذشت بود. اما معاون مالی اداری یک اداره کل، جای اما اگر و فراوان داره. از یک طرف باید اقدام به بررسی اتهامات وارد بر ایشان پرداخت و از طرف دیگر، سامانه گزینشی که ایشان را تائید صلاحیت کرده باید پاسخگو باشه. صحبت‌های حضرت آقا در خصوص ضعف‌های بارز فرآیند گزینش که یادمون نرفته.
شعار سال: روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن فیلم فردی سوار بر خودرو پلاک دولتی اقدام به سگ گردانی در شهر می‌کرد این فیلم با واکنش منفی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شد.

عباس حسینی پویا عصر امروز، در این رابطه، اظهار کرد: این فرد که معاون مالی اداری یکی از ادارات کل استان خوزستان بود توسط مسوول مستقیم خود از منصبی که داشت برکنار شد.

وی افزود:‌پس از اینکه این فیلم به دست ما رسید دستور دادیم به سرعت پرونده‌ای قضایی برای فرد خاطی تشکیل و به دادگاه احضار شود.

دادستان شهرستان اهواز گفت: از این فرد درخواست کردیم فردا با حضور در دادسرا در خصوص سگ گردانی با خودرو دولتی پاسخگو باشد و با وی برخورد خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 13

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق‌نیوز، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۰۸۰۶، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
خیلی بدشناس بود این بنده خدا که مردم اومدن فیلمش رو پخش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
همین یکی رو کم داشتیم ننگ بر مسئولین اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین