پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۰۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
افزایش تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلانشهر‌ها و وام ودیعه اسکان موقت برای متقاضیان نوسازی واحد‌های فرسوده به ۴۰ میلیون تومان به وزارت راه ابلاغ شد.
شعار سال: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در کلانشهر‌ها و سایر شهر‌ها و همچنین تسهیلات ودیعه اسکان موقت برای متقاضیان نوسازی این واحد‌ها را به وزرای راه و شهرسازی، کشور، نیرو، نفت و اقتصاد، رؤسای سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و معاونان اقتصادی و حقوقی رئیس جمهور ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در کلانشهر‌ها (مشارکت مدنی دوره ساخت) به ازای هر واحد ۱۲۰ میلیون تومان و تسهیلات ودیعه اسکان موقت ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در سایر شهر‌ها به ازای هر واحد ۸۰ میلیون تومان و تسهیلات ودیعه اسکان موقت ۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در این مصوبه، بانک‌ها از مکلف بودن به پرداخت این رقم معاف شده و رقم مذکور، به عنوان سقف تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته شده است.

نرخ سود (کارمزد) وام نوسازی بافت فرسوده در مناطق کم برخوردار مرزی ۴ درصد تعیین شد.

هیئت دولت نرخ سود تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در سایر مناطق را معادل نصف (۵۰ درصد) نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار تعیین کرده است؛ بنابراین با احتساب نرخ سود ۱۸ درصدی از سوی شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات نوسازی بافت فرسوده ۹ درصد خواهد بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۰۸۸۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
خدا کنه که این وام هم هزار تا پیچ و خم نداشته باشه و پوست مردمو نکن و هفت خوان رستم ازشون بخوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین