پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۳۴۰۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه از دو هفته قبل رایزنی‌ها توسط اتاق اصناف تهران شروع شده است، گفت: طی مکاتبه‌ای با رئیس جمهور و دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعلام کردیم که در صورت ادامه این روند تعطیلی اصناف و فعال بودن سازمان‌های مطالبه گر اصناف دیگر امکان رعایت دستورالعمل‌های صادره را نخواهند داشت.
شعار سال: قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه تلاش‌های بسیار گسترده و موثری برای بازگشایی صنوف، گروه‌های ۲ و ۳ در حال انجام است، گفت: از دو هفته قبل رایزنی‌ها توسط اتاق اصناف تهران شروع شده است و با مکاتبه با ریاست جمهور؛ جلسات با سایر مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

قاسم نوده فراهانی با تاکید براینکه جلسات مثبت و خوبی با استاندار تهران و معاون امنیتی و انتظامی استاندار و همچنین دکتر ذوالفقاری دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است، افزود: در جلسات با مسئولان حوزه استانی و کشوری به نتایج خوبی رسیدیم که در هفته آینده و پس از تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا نتیجه نهایی به اطلاع صاحبان صنوف خواهیم رساند.

وی افزود: به رئیس جمهور و دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اطلاع رسانی کردیم که در صورت ادامه این روند (تعطیلی اصناف و فعال بودن سازمان‌های مطالبه گر مانند بانک ها، مالیات و عوارض شهرداری و ...) اصناف دیگر امکان رعایت دستورالعمل‌های صادره را نخواهند داشت.

فراهانی اضافه کرد: ما معتقدیم نباید مسیر همکاری اصناف با دولت در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا یک جاده یکطرفه باشد به این مفهوم که فقط اصناف تعطیل شوند، آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی بخورند و بابت این همه صدمه کوچکترین حمایت و پشتیبانی از اصناف صورت نگیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان اظهار داشت: حرف آخر بنده این است که ما با دولت بابت لزوم تغییر روال فعلی تعطیلی اصناف اتمام حجت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات اصناف در دولت هم مورد توجه قرار گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۶۹۳۸، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
روند تعطیلی ها در ایران به هیچ عنوان نمیتونه ادامه دار بشه اصلا حال مردم خوب نیست
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
بازاری ها خیلی متضرر شدند مانند بسیاری از مشاغل اما این عمل کرد آیا گل به خودی نیست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین