پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۱۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
وزیر راه و شهرسازی در پیامی خطاب به مدیرعامل بانک مسکن، از اقدامات و سیاست‌های هدفمند این بانک در اجرای بسته تشویقی و حمایتی «وصول مطالبات غیرجاری»، قدردانی کرد.
شعار سال: مهندس اسلامی در پیامی مکتوب از تلاش بانک مسکن در اجرای بسته تشویقی وصول مطالبات غیر جاری در سال ۹۹ و همچنین تاثیر سیاست هوشمند به اجرا درآمده در این حوزه تقدیر کرد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به دنبال حصول موفقیت بانک در وصول مناسب بخشی از مطالبات معوق بواسطه اجرای بسته ابتکاری تشویقی حمایتی برای بدهکاران، جزئیات این دستاورد را در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد.
 
ریسک اعتباری بانک مسکن ۲۷.۶ درصد بهبود یافت

 بانک مسکن برای تداوم فعالیت خدمات رسانی به جامعه بسته حمایتی تشویقی برای فرآیند وصول مطالبات توسط کارشناسان و مدیران بانک مسکن طراحی و تصویب و به اجرا درآمد؛ که این بسته منجر به تسهیل تعیین تکلیف مطالبات شد و سال گذشته بیش از ۵۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات نقدی بانک مسکن وصول و همچنین بخشی از مطالبات کلان نیز تعیین تکلیف شد.

بسته حمایتی تشویقی باعث شد مانده مطالبات در پایان سال ۹۹ نسبت به پایان سال ۹۸ کاهش ۲۳ درصدی داشته باشد.

همچنین مانده مطالبات غیرجاری بانک در عقود مبادله‌ای نیز در همین فاصله زمانی به میزان ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد. ریسک اعتباری بانک مسکن در این فرآیند موفق وصول مطالبات، در پایان سال ۹۹ به میزان ۲۷.۶ درصد نسبت به پایان سال ۹۸، کاهش (بهبود) یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از هیبنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۳۸۴۳، www.hibna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
بانك مسكن هم مدت هاست تونسته تامين مالي خوبي براي كشور در زمينه هاي مالي و تامين اعتبار داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین