پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴
داستان افطاری پرحاشیه فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و ابهامات درباره مسائل مالی آن لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

  شعار سال:فدراسیون فوتبال چند روز پیش برخی از سردبیران رسانه‌های ورزشی را به ضیافت افطاری دعوت و از آنها پذیرایی کرد؛ البته مراسم افطاری خشک و خالی نبود و در کنار آن با هدایایی از اصحاب رسانه تقدیر شد. در ابتدا هیچ خبری دراین باره منتشر نشد اما یکی از رسانه ها این جلسه کاملا دوستانه را افشا کرد و در ادامه هم  مورد تایید مسئولان فدراسیون قرار گرفت.
 
این که اصلا چرا به جای خبرنگاران زحمتکشی که در سرما و گرما و برف و باران در ورزشگاه و تمرین تیم ها حضور دارند، سردبیران پشت صندلی‌نشین باید به این جلسه هم‌اندیشی دعوت شوند و هدیه بگیرند به جای خود. مساله مهمتر این است که روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بحث تامین هدایا، به فدراسیون ارتباطی ندارد و باشگاه سایپا میزبان بوده است!
 
در حالی که عزیزی خادم در به اصطلاح برنامه های درآمدزایی اش به راحتی از مبالغی مانند 10-12 میلیون یورو و 270 -300 میلیارد تومان صحبت می کرد اما حسین شریفی می گوید فدراسیون پولی ندارد که بخواهد هدایای میلیونی بدهد و اگر قرار به خرج کردن چنین مبالغی باشد حقوق کارمندانش را پرداخت می‌کند.
 
مساله مهم‌تر این که حتی ادعای مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم با تکذیب جدی باشگاه سایپا روبرو شد و این باشگاه رسما اعلام کرد که نقشی در تهیه و تامین بودجه هدایا نداشته است و این یعنی ضیافت افطار در ماه مبارک رمضان با چاشنی دروغ به خورد مهمانان داده شده است!
 
حتر اگر ادعای فدراسیون مبنی برمیزبان بودن سایپا درست باشد، این سوال پیش می آید که چرا باید یک تیم باشگاهی در چنین مراسمی دخیل باشد و اینکه صرف اعطای هدیه ولو میلیونی نباشد در یک جلسه مخفیانه کاملا سوال برانگیز است.
 
حالا با این بیانیه سایپا این سوال پیش می آید که چه کسی میزبان این ریخت و پاش بوده است؛ مهمانی که میلیون ها تومان خرج آن  شده، هیچ صاحبی ندارد و گویا کسی نمی خواهد مشخص شود که او این افطاری را تقبل کرده و ناشناس بماند!
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری جی پلاس ، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1400، کدخبر: 1508043، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
فدراسيون فوتبال در ايران مدت هاست كه داره روند بدي رو طي ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین