پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با تاکید بر پیشگامی در امر رعایت استاندارد‌های زیست محیطی شهرک‌های صنعتی، گفت: شهرک‌های صنعتی یکی از بهترین وکامل‌ترین مکان‌های صنعتی در کشور است.
شعار سال: فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان سیاهکل طی دیداری در خصوص صنایع کوچک و وضعیت شهرک صنعتی سیاهکل به گفتگو نشستند.

فرماندار شهرستان سیاهکل بیان داشت: صنایع کوچک با توانمندی‌های خود می‌تواند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری و توزیع ناعادلانه درآمد نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: صنایع کوچک و متوسط توانایی تولید فن آوری‌های جدید اشتغال پایدار و کمک به واحد‌های بزرگ تولیدی را در خود جای داده‌اند.

حیدری نژاد همچنین گفت: روند پیشرفت روز افزون محیط‌های کسب و کار، صنایع کوچک و متوسط را جزئی از زنجیره تولید قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از تلاش و حمایت‌های همه جانبه فرماندار محترم شهرستان سیاهکل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با ارائه و انجام برنامه‌هایی همچون تامین مالی صنایع کوچک، نوسازی و افزایش بهره وری، فن آوری و توسعه محصولات صنایع کوچک، توسعه خوشه‌ها و شبکه خوشه‌های همسان و مکمل، توسعه بازار عرضه و تقاضای خدمات کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار و بسترسازی حقوقی و قانونی، تدوین و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا صنایع کوچک و روستایی، گام‌های اساسی و بلندی در جهت رشد و تعالی همه جانبه واحد‌های صنعتی استان برداشته است.

رعایت استاندارد‌های زیست محیطی

سعیدی کیا شهرک‌های صنعتی را یکی از بهترین وکامل‌ترین مکان‌های صنعتی در کشور دانست و افزود: این شهرک‌ها در امر رعایت ضوابط و استاندارد‌های زیست محیطی پیشگام هستند.

وی بررسی، مطالعه و رصد کامل واحد‌های مزبور به لحاظ نوع آلودگی، تجهیز و تکمیل تصفیه خانه‌های صنعتی را از مهمترین اقدامات با هدف کاهش آلودگی واحد‌های صنعتی و توسعه پایدار محیط زیست استان ذکر کرد.

سعیدی کیا در ادامه به اهمیت وجود سسیتم‌های تصفیه در نواحی و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی مهم و زیربنایی در رابطه با محیط زیست و تصفیه خانه‌های فاضلاب در سطوح شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: امید است با کمک و همکاری تمام فعالان عرصه صنعت از بخش‌های دولتی و خصوصی دستیابی به برنامه‌های تدوین شده محقق گردد تا شاهد بالندگی، سرافرازی، توسعه یافتگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

در پایان این نشست از شهرک صنعتی سیاهکل و تعدادی از واحد‌های صنعتی مستقر در آن بازدید به عمل آمد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازتجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۰۳۴۵، tejaratnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
البته از نظر شما جناب مدیر عامل!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین