پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴
ستاد انتخابات کشور روز آخر شلوغ و مهیجی را شاهد بود که به صراحت می‌توان گفت وقایع روز‌های گذشته را به حاشیه راند. ابتدای صبح بود که علی لاریجانی به ستاد انتخابات کشور آمد و اقدام به ثبت نام کرد که این اتفاق نشان داد این فرد منتظر تصمیم هیچ فرد یا جناح خاصی برای انتخابات نیست و می‌خواهد باقدرت به جایگاه ریاست جمهوری برسد.
شعار سال: ساعت ۱۸ عصر یکشنبه ۲۶ اردیبهشت، پایان ثبت نام از کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بود. گویا در این دوره اکثر مسئولان اسبق و کنونی احساس تکلیف کرده و وارد میدان شدند. برای رسیدن به پاستور جهانگیری به دنبال تغییر وضع موجود و فقر موجود در بین مردم بغض کرد، احمدی نژاد هم اگر تایید نشود انتخابات را قبول ندارد، رضایی هم برای چهارمین بار ثبت نام کرد تا شاید صندلی ریاست جمهوری را تصاحب کند، رئیسی هم برای دومین بار به میدان آمد تا مبارزه با فساد را از قوه مجریه آغاز کند.

پیش از این نیز شورای نگهبان مصوبه‌ای را به وزیر کشور ابلاغ و شرایط ثبت‌نام‌کنندگان را بر اساس ۴ شرط «رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر» تعیین کرد، اما وزارت کشور با دستور رئیس‌جمهور و تفسیر حقوقی معاونت حقوقی از اجرای این مصوبه سر باز زد.

اما این روز‌ها شاید کمتر کسی توجهی به مدرک تحصیلی کاندیدا‌های ریاست جمهوری داشته باشد، در این گزارش سعی کردیم تحصیلات دانشگاهی کاندیدا‌های مطرحی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند را بررسی کنیم تا ببینیم افراد از طیف‌های مختلف سیاسی دارای چه مدرک تحصیلی هستند. در این گزارش از دکترای فقه و مبانی رئیسی تا دکترای پزشکی (تخصص قلب) پزشکیان مواجهیم که در ادامه می‌بینید.
 
مدرک تحصیلی داوطلبان شاخص پاستور
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۳۹۵۳۶۲، www.iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین