پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۴۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
"لیلا امیری" مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین، پس از طی یک دوره بیماری سخت عصر امروز دار فانی را وداع گفت. وی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی سال‌ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی داشت، بعد از ابتلا به یک بیماری لاعلاج که مدت‌ها با آن درگیر بود، عصر امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده و همکارانش را با داغ خود تنها گذاشت.
شعار سال: وی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی سال‌ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی داشت، بعد از ابتلا به یک بیماری لاعلاج که مدت‌ها با آن درگیر بود، عصر امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده و همکارانش را با داغ خود تنها گذاشت.

تلاش برای به نتیجه‌رسیدن پرونده فساد معروف به هفت سنگان و همچنین نقش ویژه و تاثیرگذار در ماجرای بازگشت به کار کارکنان از کار بیکارشده عوارضی قزوین زنجان از جمله فعالیت‌های شاخص رسانه‌ای آن مرحومه در ایام اخیر بود.

خانم امیری همکار پرتلاش و متعهد خبرگزاری راه دانا بود که خاطره فعالیت صادقانه و پشت کار او از یاد و خاطره همکارانش پاک نخواهد شد.

خبرگزاری راه دانا ضایعه درگذشت همکار گرامی خود را به خانواده وی و همکاران رسانه‌ای تسلیت عرض میکند و از خداوند برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر مسئلت دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۳۵۷۷۸، www.dana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین