پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
عضو هیأت مدیره انجمن تولید و صادرکنندگان آبمیوه گفت: میزان تولید آبمیوه، نیمی از ظرفیت اسمی آن و حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰هزار تن در سال برآورد می‌شود. عملا ۷۵درصد ظرفیت تولید آبمیوه و کنسانتره کشور به‌دلیل مشکلات تولید بلااستفاده مانده است.
شعار سال: مهرداد شمس مولوی، عضو هیأت مدیره انجمن تولید و صادرکنندگان آبمیوه اظهار داشت: هم‌اکنون ظرفیت اسمی تولید آبمیوه در کشور ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن در سال است، اما میزان تولید، نیمی از این ظرفیت یعنی چیزی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰هزار تن در سال برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: حدود ۲۷۰ پروانه تولید از سوی انجمن تولید و صادرات آبمیوه و کنسانتره کشور برای متقاضیان فعالیت در این زمینه صادر شده که تنها نیمی از این تعداد فعالند و شرکت‌های فعال نیز فقط از یک سوم تا نیمی از ظرفیت تولید خود استفاده می‌کنند.

شمس مولوی افزود: مقایسه این آمار نشان می‌دهد عملا ۷۵درصد ظرفیت تولید آبمیوه و کنسانتره کشور به‌دلیل مشکلات تولید بلااستفاده مانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نوداقتصادی، تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۱۸۸۳، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین