پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
علی اصغر مونسان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان فارس بر لزوم حفظ بافت تاریخی مجاور حرم شاه‌چراغ تأکید کرد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، علی اصغر مونسان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس بر لزوم حفظ بافت تاریخی مجاور حرم شاه‌چراغ تأکید کرد.

وی گفت: امیدواریم با کار‌های علمی لازم با تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ هم بافت تاریخی حفظ شود و هم بتوانیم با کمترین آسیب به بافت تاریخی به نتیجه مثبتی برسیم.

مونسان بیان کرد: مطمئنیم تولیت حرم شاه‌چراغ تغییر کاربری‌های مناسبی را برای بنا‌های تاریخی در نظر می‌گیرد و ما فقط با تخریب آثار تاریخی مخالفیم، چون بنا‌های تاریخی هویت یک کشور و ملت است و اگر ما در برابر خارجی‌ها ادعای تمدن و فرهنگ داریم به‌واسطه همین آثار تاریخی است.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهر شیراز به‌ویژه گردشگری مذهبی اظهار کرد: باوجود تمام فرصت‌هایی که برای توسعه گردشگری مذهبی در شیراز وجود دارد، فارغ از بحث گردشگری زیارتی که شیراز جایگاه نسبتاً قابل قبولی دارد، در این زمینه خدمات ترکیبی نیز به گردشگران ارائه می‌شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۵۱۶۱۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: شاهچراغ ، فارس ، حرم ، احمدی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
مردم هم نمی خواهند که این اتفاق بیفتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین