پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
از ایلام خبر‌هایی بگوش می‌رسد مبنی بر اینکه، جوانی ۲۰ ساله را به اتهام واهی ادمین بودن پیجی بنام مانشت و ارتباط با روحانی رضایی نیا که چند سوال از امام جمعه ایلام کرده است به اداره اطلاعات احضار و بازداشت کرده‌اند. آیا بهتر نیست امام جمعه ایلام طبق فرمایشات رهبری منتقدین خود را با روی گشاده پذیرا باشند و جواب انتقادات را بدهند؟ منتظر توضیحات و شفاف سازی‌ها هستیم.
شعار سال: چندین پیام از ایلام آمده که جوانی ۲۰ ساله را به اتهام واهی ادمین بودن پیجی بنام مانشت و ارتباط با روحانی رضایی نیا که چند سوال از امام جمعه ایلام کرده است به اداره اطلاعات احضار و بازداشت کرده اند.

قسمت جالب ماجرا آنجاست که این جوان را تهدید میکنند که باید بگویی چه کسی ادمین این پیج است درغیر اینصورت خودت ادمین هستی؟!

شما که ادعا دارید این جوان ادمین پیج مذکور است باید سند و مدرک ارائه دهید نه اینکه از این جوان با تهدید و فشار روحی تقاضای معرفی ادمین را داشته باشید؟!

بر فرض که ادمین پیج مانشت را نیز شناسایی کردید و برخورد گازانبری کردید، جواب سوالاتی که در ذهن این جوانان و مردم فهیم بوجود آمده است را چطور میخواهید بدهید؟

آیا بهتر نیست امام جمعه ایلام طبق فرمایشات رهبری منتقدین خود را با روی گشاده پذیرا باشند و جواب انتقادات را بدهند؟

با این رفتار‌های تند امنیتی توقع دارند مردم باز پای صندوق‌های رأی بروند و مشارکت حداکثری داشته باشند؟!

ماجرای برخورد امنیتی عجیب در ایلام؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین