پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۵۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
صندوق پالایش یکم، امروز را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و سبزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۹۲ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۴ هزار و ۴۰۰ ریال رسید.

شعار سال: صندوق پالایشی یکم که چند روزی است رنگ سبز به خود گرفته امروز ۱۷ خرداد نیز شاهد رشد قیمت در نماد پالایش بودیم. در ابتدا پالایشی‌ها اغلب نزدیک قیمت روز گذشته معامله شدند و شاهد کاهش دو درصدی قیمت شتران در واکنش به آتش سوزی مخزن پالایشگاه نفت تهران بودیم در انتهای بازار امروز صندوق پالایشی یکم افزایشی بود و نماد شپنا تاثیر مثبت در شاخص کل داشت و شپنا و شتران پرتراکنش‌های بازار بودند و باز هم نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.
 
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۰.۳۶ درصد، شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۵۶ درصد رشد و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا ) رشد ۲.۱۵ درصدی را تجربه کردند و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) امروز ممنوع متوقف بود.
 
ارزش پالایشی یکم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
 
امروز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۹۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با افزایش ۰.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۴ تومان معامله شد.
 
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش  ، تاریخ انتشار:17 خرداد 1400، کدخبر: 177449، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین