پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
همتی مدعی شده است که در صورت برنده شدن در انتخابات، از دکتر تیمور رحماتی استاد اقتصاد دانشگاه تهران، دعوت می‌کند تا معاون اولی دولت را بپذیرد. بنظر شما عواقب مثبت منفی این کار چه خواهد بود؟

شعار سال:عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تیمور رحمانی، استاد اقتصاد دانشگاه تهران را به عنوان معاون اقتصادی خود معرفی کرد.
 
 تیمور رحمانی متولد روستاى لون سادات استان کردستان است و در صورت پیروزی همتی در انتخابات ریاست جمهوری، رحمانی به عنوان اولین کرد اهل سنت به کابینه دولت راه خواهد یافت.
 
رحمانی تحصیل در رشته اقتصاد را از سال ۱۳۶۳ در دانشگاه تهران آغاز کرد و موفق شد مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۷ دریافت کند. دکتر رحمانی تحصیلات خود در رشته اقتصاد را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در دانشگاه تهران ادامه داد و مدرک دکتری اقتصاد خود را در سال ۱۳۷۸ اخذ کرد.

اولین کرد اهل سنت در کابینه دولت
 
عبدالناصر همتی در توییتی معاون اقتصادی خود را معرفی کرد و نوشت: معاون اقتصادی دولت من با افتخار آقای دکتر تیمور رحمانی، استاد دانشگاه تهران و از برادران عزیز اهل سنت و از قوم غیور کرد است.


وی ادامه داد: دهه‌هاست برادران و خواهران متخصص اهل سنت و همچنین کردهای وطن‌پرست ایرانی بدلایل واهی از مسئولیت دور بوده‌اند.

تعداد بازدید : 407



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 25خرداد 1400، کدخبر: 536569، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین