پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۳۴۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: افزایش قیمت خیار آنقدر زیاد نبوده که باعث رشد چند برابری قیمت خیارشور شود و احتمالا قیمت شیشه و هزینه بسته‌بندی در گرانی خیار شور تاثیر بیشتری دارد.
شعار سال : حالا متوسط قیمت انواع خیارشور در سوپرمارکت‌ها اکنون حدود ۳۸ هزار تومان است و برخی انواع این محصول تا نزدیک ۵۰ هزار تومان بالا رفته‌اند.

این در حالی است که زمستان سال گذشته قیمت خیار به ۲۰ هزار تومان رسید و تولیدکنندگان اعلام کردند که در آن زمان قطع گاز و برق گلخانه‌ها باعث سرمازدگی این محصول شد.

حالا دوباره قیمت خیار به ۱۲ هزار تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته هزار و ۵۰۰ تومان گران شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره این موضوع به تجارت‌نیوز توضیح داد: افزایش قیمت خیار آنقدر زیاد نبوده که باعث رشد چند برابری قیمت خیارشور شود و احتمالا قیمت شیشه و هزینه بسته‌بندی در گرانی خیار شور تاثیر بیشتری دارد.
وی افزود: در حال حاضر قیمت بطری آب معدنی ۵۰۰ میلی لیتری حدود سه هزار تومان است و با افزایش قیمت شیشه، طبیعی است که قیمت این محصول به ۵۰ هزار تومان برسد.

اسدالله کارگر بیان داشت: البته خیار رسمی در اطراف تهران در حال برداشت است و خیار‌های اطراف گلخانه‌ای هم به زودی به بازار می‌رسد و البته افزایش قیمت حمل و نقل یکی از دلایل اصلی گرانی خیار است.

به گفته وی، قیمت خیار هفته گذشته بین ۹ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که در روز‌های اخیر با افزایش تقاضا بهای آن افزایش داشته است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین