پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سالن بین المللی ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای امام علی (ع) رشت در مجموعه‌ی ورزشی شهدا فردا (پنج‌شنبه) افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ارسلان زارع استاندار گیلان و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان سالن ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای امام علی (ع) رشت امروز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای رشت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
افتتاح سالن بین‌المللی ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای امام علی (ع) در رشت
گفتنی است، عملیات اجرایی سالن بین المللی ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای امام علی (ع) رشت از سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۳۰ مترمربع با استفاده از الگوی معماری سنتی گیلان و ورزش باستانی با برآورد اولیه ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

این مجموعه دارای سالن اصلی با ظرفیت ۳۲۰ نفر، فضای اداری و مدیریت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد و مدرن است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۶۳۳۶۰۲، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
به تازگی ورزشهای زورخانه‌ای مورد علاقه جوانان قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین