پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۵۰۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
با توجه به اینکه روز‌های پایان عمر دولت تدبیر و امید نزدیک شده است، شنیده‌ها حاکی از آنست که برخی سعی دارند با لابی گری یا رایزنی و دیدار و قرار ملاقات با برخی سیاسیون یا نمایندگان به هر قیمتی شده سکان مدیریتی سازمان منطقه آزاد انزلی را بدست آوردند.

شعار سال: ابراهیم نیازمند: با توجه به اینکه روزهای پایان عمر دولت تدبیر و امید نزدیک شده است، شنیده ها حاکی از آنست که برخی سعی دارند با لابی گری یا رایزنی و دیدار و قرار ملاقات با برخی سیاسیون یا نمایندگان به هر قیمتی شده سکان مدیریتی سازمان منطقه آزاد انزلی را بدست آوردند.

گویا راه خوشبختی از خط ریلی راه آهن کاسپین می گذرد که برخی دلالان و سود جویان را بر آن داشته که به جای خدمت به مردم به دنبال بدست آوردن کرسی بزرگترین بنگاه اقتصادی استان باشند.

البته هستند مدیرانی که باید برای ناکارامدی خود در دولت جدید پاسخگو باشند. شخصیت هایی که نان سفره مردم گیلان را تنگ و سفره خود را طویل تر کرده اند.

براستی آیا دولت رئیسی با رویکردی پا به عرصه میدان خواهد گذاشت تا جلوی برخی افراد که هم از توبره و هم از آخور می خوردند گرفته شود و مدیران جهادی و سلامت پا به عرصه خدمت بگذارند، تا به مردم گیلان و بخصوص مردمان فهیم و غیور شهر انزلی خدمت کنند.

بی تردید این رسانه دلسوز و مردمی جهت حمایت از مدیران کاربلد و شایسته در مقابل مدیران رانت خوار و چپاولگر بیت المال، از حقوق شهروان حمایت خواهد کرد و اجازه رانت و لابگری به دلالان را به هیچ عنوان نمی دهد.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین