پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
رئیس پلیس کشور گفت: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به‌سزای اعمال‌شان خواهند رسید. عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت‌المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم‌زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده‌اند.
شعار سال: سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی ـ امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمود‌های لازم را ابلاغ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم "ضرغام پرست" که در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کور دل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در جداسازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران، بیان کرد: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صفشان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.
 
آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان

رئیس پلیس کشور با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان، گفت: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، "آرام‌سازی" است و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌های خود، بهره‌برداری حداکثری می‌بریم.

وی با اشاره به موج‌سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت‌طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت‌المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم‌زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده‌اند.
 
سردار اشتری: آشوبگران خیابانی به‌سزای اعمال خود می‌رسند
 
نیرو‌های پلیس از مردم و در کنار مردم هستند

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس از مردم و در کنار مردم هستند، گفت: در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیرو‌های پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتن‌داری اقدام و عمل کردند البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.

اشتری با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس، خاطرنشان کرد: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رئیس پلیس کشور با قدردانی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم هم می‌دانند که ما برای امنیت‌شان تا پای جان پیش می‌رویم و سند این ادعا تقدیم شهدایی، چون شهید ضرغام پرست‌ها است و قطعاً این مردم مراتب قدرشناسی خود را از حافظان امنیت، فردا، در مراسم تشییع پیکرپاک این شهید به نمایش خواهند گذاشت.
 
سردار اشتری: آشوبگران خیابانی به‌سزای اعمال خود می‌رسند

وی همچنین از تلاش ایثارگرانه و فداکارانه آحاد فرماندهان، افسران و نیرو‌های پلیس در پاسداری از حریم امنیت مردم استان خوزستان قدردانی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۴۲۲۰۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین