پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
امهال سه ساله وام‌های کشاورزی و تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی. خاوازی گفت: تخصیص اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای لایروبی و وزارت جهاد کشاورزی در استان اهواز مصوب شد.

شعارسال: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک ستاد بحران و شورای کشاورزی قرارگاه آبرسانی استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در اهواز برگزار شد، گفت: طی جلساتی که داشته‌ایم مقرر شد تا ۳ سال امهال برای وام‌های بانک کشاورزی در نظر بگیریم، همچنین یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار که یک هزار میلیارد تومان آن برای وزارت جهاد کشاورزی و ۵۰۰ میلیارد تومان آن سهم وزارت نیرو بوده برای لایروبی در نظر گرفته شده است.

 

تخصیص وام‌های کشاورزی و اعتبار میلیاردی برای وزارت‌های کشاورزی و نیرو

 

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار تن علاوه بر سهمیه‌های موجود نهاده‌های دامی به خوزستان تخصیص داده شده است، افزود: در مصوبه اخیر ۷۰ میلیارد تومان برای مقابله با آفات و گردوغبار و بیماری جنگل‌ها دیده شد و ۵۰ میلیارد تومان برای تأمین علوفه نیز در نظر گرفته شده است. خاوازی در پایان یکی از نگرانی‌های وزارت جهاد کشاورزی را خشک شدن نخلستان‌ها و اراضی کشاورزی آبادان و خرمشهر اعلام کرد و گفت: برای رفع این نگرانی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است که امیدوار هستیم با برنامه پیشنهادی بتوانیم شاهد بهبودی شرایط در خوزستان باشیم.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اگنا، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۶۸۵۴، agna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین