پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۵۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
نماینده خاش با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار کمبود معلم و ۱۰۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد، تصریح کرد: با نبود عدالت آموزشی چگونه سند تحول محقق می‌شود؟
شعار سال: اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس با بیان اینکه شرایط کرونایی وحشتناکی در سیستان و بلوچستان سیاه بخت بسیار بد است، اظهار داشت: آیا نبود دارو، تجهیزات و تخت بیماریتانی بر این فاجعه دامن نزده است؟ وظیفه دولت تامین آب برق و آموزش است در انتخابات‌های مختلف مردم پای صندوق‌ها حضور پیدا کردند، اما متاسفانه دولت‌ها شهر‌های کوچک و روستا‌ها را فراموش می‌کنند و به شهر‌های بزرگ رجوع می‌کنند.

وی تصریح کرد: نباید از سکوت مردم سوءاستفاده شود و به آن‌ها خدمات نداد.

عضو نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خطاب به وزیر صنعت گفت: آیا در جریان هستید که مافیا وجود دارد و روز به روز مصالح ساختمانی از جمله فولاد سر به فلک می‌کشد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور نیز گفت: قانون جای خود را به رابطه داده است.

حسین زهی همچنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اولین شعار برنامه‌های مهم شما در سی و پنجمین همایش روسای آموزش و پروش بود که اجرایی نشد. سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های کمی و کیفی در پایین‌ترین سطح در کشور قرار دارد و ۱۱ هزار کمبود معلم و ۱۰۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد. حضور کرونا و نبود عدالت آموزشی چگونه سند چشم‌انداز تحول را محقق می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین