پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۳۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، میزان کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور تا روز ۹ مرداد ماه را، ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۱۰۸ تن اعلام کرد.
شعار سال: «روانبخش بهزادیان» درباره آخرین وضعیت کالا‌های اساسی در بنادر کشور، اظهار کرد: تا پایان روز ۹ مردادماه امسال میزان کالا‌های اساسی در ۱۲ بندر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، بوشهر، چابهار، آستارا، فریدونکنار، لنگه، شهیدباهنر، خرمشهر، معادل ۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۱۰۸ تن است.

وی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.

میزان تفکیکی کالا‌های اساسی در ۱۲ بندر کشور

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالا‌های اساسی به تفکیک بنادر، خاطرنشان کرد: در بندر امیرآباد ۳۱۳ هزار و ۴۱۲ تن، بندر نوشهر ۱۵۷ هزار و ۵۱۲ تن، بندر انزلی ۶۵ هزار و ۵۳ تن، بندرامام خمینی (ره) ۳ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۵۲ تن، شهیدرجایی ۴۳۳ هزار و ۸۰۶ تن، بندر بوشهر ۳۱۳ تن، چابهار ۱۳۳ هزار و ۵۹۵ تن، بندر آستارا ۳ هزار و ۹۶۹ تن، بندر فریدونکنار ۶۸ هزار و ۴۸۹ تن، لنگه ۷۰ تن، شهیدباهنر ۲۵۵ تن و بندر خرمشهر ۸۲ تن است.

بهزادیان در مورد شناور کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان ۹ مردادماه سال جاری، اظهار داشت: ۱۹ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۳۵۰ هزار و ۴۷۶ تن قرار دارند و ۲۴ فروند شناور نیز با تناژ یک میلیون و ۱۲ هزار و ۹۲۱ تن تا این تاریخ در لنگرگاه منتظر بودند.

وی در مورد تعداد کامیون خروجی از بنادر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، چابهار، بوشهر، آستارا، فریدونکنار، لنگه، شهیدباهنر، و خرمشهر تا پایان ۹ مرداد ۱۴۹۹، اعلام کرد: ۳ هزار و ۵۰۹ کامیون با تناژ ۸۰ هزار و ۸۰۷ تن و تعداد ۱۲۲ واگن نیز با تناژ ۶ هزار و ۸۳۲ تن از این بنادر خارج شده‌اند.

از ماه گذشته با حمایت سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و اعزام کامیون‌های زیاد به بنادر کشور از جمله بندر امام، حجم خروجی کالا‌های اساسی از بنادر کشور تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایران آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۲۹۲۰۴، www.ion.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین