پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
صدور مجوز سایت - موزه ازبکی" عنوان وعده‌ای قدیمی است که این بار از زبان ارسلان قاسمی و بر اساس وعده فریدون محمدی در رسانه‌ها منتشر شده است. حال فرماندار نظرآباد از خبر مدیرکل میراث فرهنگی استان در خصوص صدور مجوز سایت موزه ازبکی نظر آباد خبر داد.
شعار سال: "صدور مجوز سایت - موزه ازبکی" عنوان وعده‌ای قدیمی است که این بار از زبان ارسلان قاسمی (فرماندار شهرستان نظرآباد) و بر اساس وعده فریدون محمدی (مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز) در رسانه‌ها منتشر شده است.

در این مجال، اول طرح پیشنهادی دکتر یوسف مجیدزاده (سرپرست گروه کاوش در محوطه باستانی ازبکی) را که متعلق به بیست سال پیش است، بخوانید سپس وعده تازه فرماندار نظرآباد را.

طرح ساخت نخستین مرکز مطالعات باستان شناسی ایران به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع با بخش‌های مختلفی، چون نمایشگاه سفال، کارگاه مرمت، بایگانی، فروشگاه عرصه محصولات فرهنگی و انتشارات، سالن سخنرانی و نیز مکان‌های برای اسکان پژوهشگران در محوطه باستانی ازبکی، برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ توسط دکتر یوسف مجید زاده رئیس هیات کاوش این محوطه مطرح شده و خبر آن در روزنامه نوروز، شماره ۱۳۶ صفحه ۳ منتشر شد.

از آن زمان، بار‌ها طرح دکتر مجیدزاده توسط مسئولین دوره‌های مختلف، با آب و تاب فراوان تکرار شده، اما هیچ وقت، کاری عملی در این باره انجام نشد. امیدواریم که این بار با تلاش و پیگیری مسئولان، این سایت - موزه که مجوز آن هم صادر شده به زودی عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسد. شاید تحقق آن بتواند قدری از تلخی وعده‌های انجام نشده در کام مردم فرهنگ دوست استان البرز و شهرستان تاریخی و فرهنگی نظرآباد را کاهش دهد.

و، اما آخرین وعده...

فرماندار نظرآباد از خبر مدیرکل میراث فرهنگی استان در خصوص صدور مجوز سایت موزه ازبکی نظر آباد خبر داد.

او ضرورت تامین اعتبارات لازم برای انجام زیرساخت‌های موزه ازبکی از جمله احداث ساختمان نگهبانی را مورد تاکید قرار داد.

این محوطه باستانی یک تپهٔ بلند مرکزی به ارتفاع ۲۶ متر و تعدادی تپهٔ کوتاه را شامل می‌شود و وسعتی برابر صد هکتار را دربر می‌گیرد.

ویدئو، فروردین ۱۳۹۸علی عسگری
ص شهرستان نظرآباد

تعداد بازدید : 6

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اتچ پات
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
مسئله ای که در بیشتر قسمتها دیده میشود، تأخیر در ساخت و بهره‌برداری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین