پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
نماینده مردم کرمان و مخالف با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: لیست ۱۹ نفره وزرا به رهبر انقلاب ارائه شد و ایشان کلیات لیست را تأیید کردند نه شخص خاصی را.
شعار سال: جلالی ادامه داد: برخی روحانیون که رفیق آقای خطیب هم هستند پلورالیسم غربی را ترویج می‌دادند، ولی وی هیچ کاری نکرد. وی خطاب به وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: نمایشگاهی در قم گذاشتید که عرفان‌های کاذب در آن حضور داشتند. شما بچه‌های انقلابی را نگذاشتید به مجلس خبرگان بروند.

اظهارات موافقان و مخالفان خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات
*رضوانی، مخالف: اقدام موثری از ایشان در قوه قضائیه مشاهده نکردیم. حتی در قضیه "اکبر طبری" توضیحات قابل قبولی از ایشان ملاحظه نکردیم.
* بروجنی، موافق: رفع مهمترین عیوب ساختاری اقتصاد و مبارزه با فساد از باید جزو برنامه‌های ایشان قرار بگیرد. ایشان از درون مجموعه اطلاعات هستند. ایشان اولین وزیری است که از وزارت اطلاعات انتخاب شدند.
*میرزایی، مخالف: آیا رهبر انقلاب از بین گزینه‌های وزارت اطلاعات، آقای خطیب را برای تصدی این امر پذیرفته‌اند؟ آقای رئیسی گفتند رهبر انقلاب درباره آقای خطیب برای تصدی وزارئت اطلاعات، نظر خاصی نداشتند.
* زنگنه، موافق: وزیر معرفی شده بیشترین سابقه در آن وزارت‌خانه را دارد، وزارت اطلاعات است. کدام یک از مدیران، نمایندگان بیش از ۴ دهه در یک وزارت خانه مسئولیت داشته باشند و نقاط ضعفی نداشته باشند. در زمان تصدی آقای خطیب در اطلاعات قم و در بحث ضد جاسوسی، اتفاقات بزرگی افتاده. پرونده مهدی هاشنی در زمان مسئولیت ایشان مورد بررسی قرار گرفته است.
 
تعداد بازدید : 10
تعداد بازدید : 12

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۱۸۴۵، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین