پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض منافع نه تنها در نیرو‌های ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیده می‌شود بلکه در سازمان‌ها نیز به چشم میخورد و فعالان صنایع غذا و دارو در بدنه وزارت خانه حضور دارند لذا لازم است فعالان این دو صنعت در پست‌های کلیدی قرار نگیرند.

شعار سال:کیومرث سرمدی در اخطار قانون اساسی گفت: اخطار من مربوط به اصل ١٠٣ قانون اساسی است. تعارض منافع نه تنها در نیروهای ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیده می‌شود بلکه در سازمان‌ها نیز به چشم میخورد و فعالان صنایع غذا و دارو در بدنه وزارت خانه حضور دارند لذا لازم است فعالان این دو صنعت در پست‌های کلیدی قرار نگیرند.
 
وی ادامه داد: در عنوان سازمان غذا و دارو، غذا اول مطرح شده اما همواره رییس سازمان از میان داروسازان انتخاب شده است همچنین حضور مقامات سازمان غذا و دارو در وزارت بهداشت احتمال جهت‌دهی دارد؛ لذا لازم است به این مسأله رسیدگی شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  1 شهریور   1400، کدخبر:1121026 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین