پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
پس از ابلاغ بحث تعارض منافع در وزارت آموزش و پرورش و ممنوعیت مدرسه داری کارکنان این وزارتخانه و نزدیکان آنها، نگاهها به سمت وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی جلب شده است. پرسش اساسی اینکه ، وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی با صدارت دکتر نمکی چرا تاکنون اقدامی در این مسیر انجام نداده در حالیکه مقام عالی وزارت، بارها شعار مبارزه با فساد سر داده است؟!

شعار سال : بالاخره اقدامات و زحمات حقوقدانان و کارشناسان و فعالان مبارزه با فساد به ثمر نشست و بزرگترین دست آورد تاریخی کشور در خصوص لایحه تعارض منافع را مشاهده کردیم. بعد از اقدام سازمان بهزیستی کشور، دستور وزیر آموزش و پرورش در منع "تعارض منافع" در بین مدیران و کارکنان وزارت آموزش وپرورش را باید جزو اولین های مبارزه سیستمیک با فساد در جمهوری اسلامی ایران دانست.

تعارض منافع اشاره به موقعیتی دارد که در آن مدیران بخش دولتی همزمان در بخش خصوصی مشغول تجارت و کسب و کار هستند و طبیعتا به دنبال اعمال سیاست های هم راستا با منافع شخصی خودشان و یا جهت دهی اجرایی اقدامات در راستای تامین منافع خودشان، خواهند بود.

پرسش اساسی اینکه ، وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی با صدارت جناب دکتر نمکی ، چرا تاکنون اقدامی در این مسیر انجام نداده در حالیکه دکتر نمکی بارها شعار مبارزه با فساد سر داده است؟!
چند درصد از مدیران وزارت بهداشت در بخش دارو،تجهیزات پزشکی و بیمارستانهای خصوصی درگیرند؟! آیا جناب دکتر نمکی بی اطلاع است؟!

نویسنده: مهدی اسفندیار - کارشناس مجری رادیو سلامت و دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت
منتظر ارسال توضیحات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هستیم.

وضعیت تعارض منافع در وزارت بهداشت و درمان کجاست؟

وضعیت تعارض منافع در وزارت بهداشت و درمان کجاست؟

 

وضعیت تعارض منافع در وزارت بهداشت و درمان کجاست؟

وضعیت تعارض منافع در وزارت بهداشت و درمان کجاست؟

وضعیت تعارض منافع در وزارت بهداشت و درمان کجاست؟

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از کانال تلگرامی نه به عوام فریبی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین