پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۵۷۳۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت: با عرضه ۲ تا ۳ برابری و ممنوعیت صادرات، قیمت هویج در بازار کاهش یافته است.
شعار سال: مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار از کاهش قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: با توجه به کشت مناسب هویج و به دست آمدن محصول از الیگودرز، ازنا و بروجرد مشکلی در توزیع نداریم.

او از توزیع ۶۰۰ تن هویج در میدان مرکزی خبر داد و گفت: امروز هر کیلو هویج با نرخ ۱۱ تا ۱۵ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه شد که با احتساب حداکثر ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده‌فروشی باید عرضه شود.
 
علل گرانی هویج؛ ازدیاد تقاضا و صادرات

دارایی‌نژاد ازدیاد تقاضا برای هویج از سوی آبمیوه فروشی‌ها به دلیل شرایط کرونا و صادرات را از علل گرانی هویج در بازار برشمرد و گفت: با ازدیاد عرضه ۲ تا ۳ برابری و ممنوعیت صادرات، روزانه قیمت هویج ۵۰۰ تا یک هزار تومان کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی از کاهش مجدد قیمت هویج طی روز‌های آتی در بازار خبر داد و گفت: بنا بر آمار گرفته شده از دزفول، کشت هویج به بالای ۵ تا ۶ هزار تن رسیده است که همواره به کشاورزان هشدار داده‌ایم که به قیمت کنونی هویج در میدان توجه نکنند و از کشت زیاد اجتناب کنند؛ چرا که به دلیل نبود بازار با مشکل مازاد محصول روبه‌رو می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۰۴۴۹۵، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
یازده هزار تومن هم برای هویج زیاده، زیاد نیست؟ اون هم در بازار میادین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
وقتی محصول رو به بازار عرضه میکنیم قیمت کاهش پیدا میکنه ولی هنوز هم قیمت بالایی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین