پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
سید محمد احمدی احداث زمین‌های ورزشی در چهار محله کم برخوردار را عزم جدی شهرداری رشت خواند و افزود: مین ورزشی در محله پل طالشان به اتمام رسید و رفع نقایص آن در حال انجام است.
شعارسال: سید محمد احمدی به عزم جدی شهرداری رشت از احداث زمین‌های ورزشی برای مناطق کم برخوردار اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت عمرانی نقش بسزایی در ایجاد سبک زندگی و الگو‌های رفتاری شهروندان دارند.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: باتوجه به سبک زندگی شهرنشینی و فقدان فعالیت جسمی و حرکتی شهروندان گسترش زیر ساخت‌ها و اجرای ورزش همگانی از شاخص‌های سلامت جامعه است که در همین راستا علاوه بر احداث و تجهیز زمین‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار، گسترش ورزش همگانی در محلات و بوستان‌های شهر از برنامه‌های محوری شهرداری است که تاکنون عملکرد قابل توجه‌ای در این زمینه داشته است.
وی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث شهرداری رشت، تصریح کرد: در تازه‌ترین اقدام، زمین ورزشی در محدوده آسایش ۲۱ که از مرداد ماه امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اعتبار ۳۵ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسیده است.

سید محمد احمدی در ادامه به سایر زمین‌های ورزشی در دست ساخت اشاره کرد و افزود: زمین ورزشی در محله پل طالشان به اتمام رسید و رفع نقایص آن در حال انجام است. همچنین احداث زمین ورزشی در محدوده معلولین، خیابان جانباز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و احداث زمین شاهین معلولین با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در حال اجرای شهرداری رشت است.

شهردار رشت در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های محوری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در توسعه فضا‌های ورزشی و تبعات موثر آن در کاهش بزه اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر، اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهاد‌های مرتبط استان و شهرستان نیز باید همراهی و همکاری لازم را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری رشت داشته باشند.
 
 
احداث زمین ورزشی در رشت
 
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۶۴۲۷۸۳، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین