پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 05
کد خبر: ۳۵۸۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

شرکت‌های بیمه‌ای درهنگام فروش محصولات توضیح درستی به بیمه گذار نمی‌دهند

مدیرعامل شرکت مهندسی سیال گستر البرز، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه‌ای درهنگام فروش محصولات توضیح درست و کاملی به بیمه گذار نمی‌دهند.
شعار سال: بهاره تاجر باشی، "محمد ابراهیمی" گفت: در گذشته با دوشرکت بیمه‌ای همکاری داشته که از عملکرد شرکت بیمه خصوصی رضایت چندانی نداشته، اما ازعملکرد شرکت بیمه دولتی در حال حاضر رضایت نسبی دارد.

وی، با اشاره به مصدوم شدن یکی از کارگران کارگاه، گفت: شرکت بیمه گر خسارتی پرداخت نکرد که دلیل اصلی آن اشتباه نماینده آن شرکت بیمه‌ای در هنگام فروش بیمه نامه بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی سیال گستر البرز، مدعی شد که شرکت‌های بیمه گر درهنگام فروش بیمه نامه و ارائه خدمات به درستی عمل نمی‌کنند.

وی، تصریح کرد: درحال حاضر با شرکت بیمه دولتی همکاری می‌کند که نمایندگان پیگیرتری دارد و تاکنون به مشکلی برنخورده اند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۷۶۳۸، www.chabokonline.com
خبرهای مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین