پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۵۸۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تابش معاون رئیس سازمان حمایت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سامانه جامع تجارت ابزاری برای قابل رصد کردن کالا است تا صاحب کالا مشخص شود و احتکار و دلالی را از بازار حذف می‌کند با اجرای آن می‌توانیم جلوی عرضه خارج از شبکه را بگیریم.
شعار سال: تابش معاون رئیس سازمان حمایت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص سامانه جامع تجارت گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و طبق برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ساماندهی سامانه‌های تولید، توزیع و عرضه کالا و خدمات، سامانه جامع تجارت با هدف شفاف سازی نظام تولید و توزیع کشور به مرحله اجرا رسیده است و اولین جلسه استقرار این سامانه برای ۷ قلم کالا در محل سازمان حمایت برگزار شد.

او افزود: تکالیف متولیان تولید و دستگاه‌های تولید مشخص شده و شناسه دار شدن کالای مشخص شده تا هفته آینده انجام می‌گیرد و هر هفته روز چهارشنبه این جلسه برگزار می‌شود و تعداد کالا‌های ثبت شده در این سامانه افزایش می‌یابد.

تابش گفت: استقرار این سامانه به بهبود نظارت سازمان حمایت و سازمان‌های صمت کمک می‌کند و اکنون ۱۰۰ درصد سامانه به لحاظ فنی مهیا است و ما از سایر سامانه‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: سامانه جامع تجارت ابزاری برای قابل رصد کردن کالا است تا صاحب کالا مشخص شود و احتکار و دلالی را از بازار حذف می‌کند با اجرای آن می‌توانیم جلوی عرضه خارج از شبکه را بگیریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۸۷۵۵۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
شاید از این طرق بشه جلوی احتکار رو گرفت بشرطی که نظارتی باشه و جدی گرفته بشه و نیمه کاره رها نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین