پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: بانک‌های عامل تلاش کنند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در اختیار مشکلات تولیدکنندگان را در اسرع وقت برطرف سازند.
شعار سال: حشمت اله عسگری در جلسه خبرگان بانکی که اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم خبرگان بانکی با حضور و جدیت اعضا در یک سال اخیر منجر به حل مسائل و مشکلات تعداد زیادی از طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شده است.

وی افزود: بانک‌های عامل تلاش کنند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در اختیار مشکلات تولیدکنندگان را در اسرع وقت برطرف سازند و دوره زمانی بررسی طرح‌ها را به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها به حداقل ممکن برسانند.

معاون اقتصادی استاندار تهران نقش بانک‌ها را در رفع موانع تولید و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان در خط مقدم دانست و عنوان کرد: بررسی دقیق کارشناسی با لحاظ کردن شرایط زمانی مناسب کمک بزرگی به تولیدکنندگان خواهد بود و بانک‌ها باید به عنوان شریک و حامی و با دغدغه بیشتر به تولید نگاه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۳۱۲۰۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین