پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
یکی از همکاران محترم که برای تزریق واکسن هاری به مرکز بهداشتی درمانی نیکوپور یزد (زیرمجموعه مرکز بهداشت شهرستان یزد) مراجعه نموده بودند، با تابلویی توهین‌آمیز مواجه شدند که در آن دامپزشکان افرادی ناآگاه درخصوص بیماری هاری تلقی شده و توصیه‌های بهداشتی آن‌ها در مورد این بیماری، در حد توصیه‌های عمه و خاله دانسته شده است!

  شعار سال:یکی از همکاران محترم که برای تزریق واکسن هاری به مرکز بهداشتی درمانی نیکوپور یزد (زیرمجموعه مرکز بهداشت شهرستان یزد) مراجعه نموده بودند، با تابلویی توهین‌آمیز مواجه شدند که در آن دامپزشکان افرادی ناآگاه درخصوص بیماری هاری تلقی شده و توصیه‌های بهداشتی آنها در مورد این بیماری، در حد توصیه‌های عمه و خاله دانسته شده است!
 
 متن این تابلو به شرح زیر بوده است:


 
پی‌نوشت :
 
1- اقدام نابخردانه مرکز بهداشتی درمانی نیکوپور یزد در نصب این تابلوی توهین‌آمیز جای بسی تاسف دارد.
 
2- به جرأت می‌توان ادعا کرد که سطح اطلاعات همکاران دامپزشک درخصوص بیماری هاری اگر از پزشکان بیشتر نباشد، به هیچ عنوان کمتر نیست. بسیاری از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از همکاران با پایه دامپزشکی می‌باشند.
 
3- آموزش بهداشت و روش‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌های زئونوز، یکی از وظایف همکاران دامپزشک محسوب می‌شود و اشتباه انگاشتن این آموزش‌ها، آن هم در سطح توصیه‌های عمه و خاله، از بی‌اطلاعی و کج‌فهمی مسئولین مرکز بهداشت یزد ناشی می‌شود.
 
4- از سازمان نظام دامپزشکی و سایر تشکل‌های دامپزشکی انتظار می‌رود در برابر این برخورد توهین‌آمیز، سکوت اختیار نکرده و مراتب اعتراض جدی خود را تا زمان عذرخواهی رسمی مرکز بهداشت یزد اعلام نمایند.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  حکیم مهر، تاریخ انتشار:  26شهریور1400، کدخبر: ، www.hakimemehr.ir،66105

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین