پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار گفت: شهرداری منجیل نسبت به واگذاری جزیره سد منجیل از طریق سازمان آب منطقه ای اقدام می کند.

شعارسال: عین‌الله عزیزپور با اشاره به برگزاری جلسه سامان‌دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل شهرستان رودبار اظهار داشت: در این جلسه که با شرکت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر منجیل و بخش خصوصی برگزار شد برنامه‌های سامان‌دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار افزود: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری منجیل نسبت به واگذاری جزیره سد منجیل از طریق سازمان آب منطقه‌ای اقدام و طرح توجیهی اجرایی برای این جزیره در اولویت برنامه‌ها باشد.

شهرداری برای واگذاری جزیره سد منجیل اقدام می کند

عزیزپور گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا برای سامان‌دهی محوطه قرارگیری درخت سرو هرزویل که از جاذبه‌های گردشگری و میراث این منطقه محسوب می‌شود جلسه‌ای با حضور مسئولان اداره محیط‌زیست شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر منجیل و همچنین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار برگزار شود تا با مشارکت بخش خصوصی شاهد رشد صنعت گردشگری منطقه باشیم.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۹شهریور۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۶۱۴۸، www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین