ورای اینکه کلیپ پیوست چه میگوید و چرا نظام بانکی را زیر سوال میبرد، بهتر است از خود بپرسیم که آیا منافع وارد کننده خاصی برای ترخیص خودروها مطرح است؟ چرا اصلا باید این خودروها آورده شود که الان در گمرک خاک بخورند؟ اگر جای ستاد مبارزه با قاچاث کالا و ارز بودیم یا مسئولین گمرک، با اخذ اختیار قانونی، همه خودروها را جلوی چشم رانت خوارها، معدوم میکردیم.
شعار سال: شرکتهای واردکننده کامیون تمام ۸۶ مورد رعایت مسائل استاندارد و زیست محیطی را پاس کرده و بهترین برندها را برای عرضه وارد کشور کردند.چه نهادی پاسخگوست؟ وزارت راه و شهرسازی، اداره استاندارد، بانکها یا گمرک؟
توضیحات جالب مهدی همایونزاده مدیر شرکت همایون دیزلاروند و شرح بی اهمیت بودن مجوزهای صادره!
بزرگترین معضل و مانع برای ترخیص کامیونهای باکیفیت بانکها هستند.
شرکتهای واردکننده کامیون تمام ۸۶ مورد رعایت مسائل استاندارد و زیست محیطی را پاس کرده و بهترین برندها را برای عرضه وارد کشور کردند.
با اینهمه همچنان ۶ هزار کامیون در گمرک خاک میخورند و دچار فرسودگی میشوند و کسی هم پاسخگو نیست.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از بولتن نیوز، تاریخ انتشار: ۴مهر۱۴۰۰، کد خبر: bultannews.com/۷۴۴۱۱