پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 03
کد خبر: ۳۶۰۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

کدام واردکننده قصد آزاد سازی خودرو‌های خود را دارد؟

ورای اینکه کلیپ پیوست چه می‌گوید و چرا نظام بانکی را زیر سوال می‌برد، بهتر است از خود بپرسیم که آیا منافع وارد کننده خاصی برای ترخیص خودرو‌ها مطرح است؟ چرا اصلا باید این خودرو‌ها آورده شود که الان در گمرک خاک بخورند؟ اگر جای ستاد مبارزه با قاچاث کالا و ارز بودیم یا مسئولین گمرک، با اخذ اختیار قانونی، همه خودرو‌ها را جلوی چشم رانت خوار‌ها، معدوم می‌کردیم.
شعار سال: شرکت‌های واردکننده کامیون تمام ۸۶ مورد رعایت مسائل استاندارد و زیست محیطی را پاس کرده و بهترین برند‌ها را برای عرضه وارد کشور کردند.چه نهادی پاسخگوست؟ وزارت راه و شهرسازی، اداره استاندارد، بانک‌ها یا گمرک؟

توضیحات جالب مهدی همایون‌زاده مدیر شرکت همایون دیزل‌اروند و شرح بی اهمیت بودن مجوز‌های صادره!

بزرگترین معضل و مانع برای ترخیص کامیون‌های باکیفیت بانک‌ها هستند.

شرکت‌های واردکننده کامیون تمام ۸۶ مورد رعایت مسائل استاندارد و زیست محیطی را پاس کرده و بهترین برند‌ها را برای عرضه وارد کشور کردند.

با اینهمه همچنان ۶ هزار کامیون در گمرک خاک می‌خورند و دچار فرسودگی می‌شوند و کسی هم پاسخگو نیست.
 
تعداد بازدید : 8


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از بولتن نیوز، تاریخ انتشار: ۴مهر۱۴۰۰، کد خبر: bultannews.com/۷۴۴۱۱
خبرهای مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین