پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمی‌توانند خدمات مناسب را دریافت کنند.

شعار سال: روح اله عباس پور با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: یکی از موضوعاتی که موجب تشویق مردم به خرید کالای ایرانی در سال‌های گذشته می‌شد، نحوه ارائه خدمات پس از فروش، پایین بودن هزینه‌ها و.. بود این در حالی است که اکنون نمایندگی های خدمات پس از فروش سرویس مناسبی به مشتریان ارائه نمی دهند.
 
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایندگی ها قطعات موردنیاز تعمیر را ندارند و و در برخی دیگر ارائه خدمات پس از فروش با تاخیر همراه است.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمی‌توانند خدمات مناسب را دریافت کنند، اضافه کرد: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگی‌ها در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی می‌کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خانه ملت، تاریخ انتشار: 9  مهر  1400، کدخبر: ، www.icana.ir،484584

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین