پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۲۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
برخی از منابع خبری مدعی شده اند که لی نیکزاد نایب رییس مجلس و برخی از نمایندگان و دولتی‌ها در حال لابی برای انتصاب محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی در یکی دیگر از بانک‌های دولتی هستند. این در حالی است که احتمالا حسین زاده با حدود ۳۵ سال سابقه، باید در زمانی نزدیک، بازنشسته شود. منتظر دریافت توضیحات از ذی نفعان و ذی مدخلان هستیم.

شعار سال: اخبار رسیده به اقتصادآنلاین حاکی از آن است که علی نیکزاد نایب رییس مجلس و برخی از نمایندگان و دولتی‌ها در حال لابی برای انتصاب محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی در یکی دیگر از بانک‌های دولتی هستند.
 
این درحالی‌ است که حسین‌زاده، این بانک را با بیش از ۶۷ هزار میلیارد تومان زیان ترک خواهد کرد که عمده این زیان نیز در دوران مدیریت وی به وجود آمده است و او یکی از ضعیف‌ترین عملکردها را داشته است.

همچنین حسین‌زاده بیش از ۳۵ سال سابقه خدمت دارد که بر این اساس باید چند سال قبل بازنشسته می‌شد.
 
این موضوع آزمون دیگری برای وزیر اقتصاد است که آیا در انتصابات وزارتخانه، تعهد، تخصص و جوانگرایی اولویت دارد یا وی تسلیم لابی و رانت می‌شود؟

اگر خاندوزی در این آزمون هم رد شود متاسفانه سیگنال بدی برای فضای اقتصادی کشور است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 21 مهر 1400، کدخبر: 571051، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین