پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
فکر فساد اقتصادی را برای لحظاتی کنار بگذارید. اگر بشنوید که صاحبان پمپ‌های بنزین، داروخانه داران، صاحبان امتیاز دفاتر اسناد رسمی، ... دارای درآمد میلیاردی در سال هستند چه نظری می‌دهید؟ چرا برخی از مشاغل بشکل نامتعارفی در ایران سود ده هستند؟ حال به این گروه‌ها، بحث برخی از مدیران دولتی و آسیب بروکراسی غارت را اضافه کنید. چه برنامه‌ای برای اصلاح این وضعیت پیشنهاد میدهید؟

شعار سال: سید حمید حسینی گفت: صندوق بین المللی پول درباره هرم جمعیتی و توزیع ثروت در ایران گزارشی جدید منتشر نکرده ولی در سال ۹۸، موسسه آمریکایی بروکلین اثرات خروج ترامپ از برجام را بر زندگی مردم ایران مطالعه کرد.
 
 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در توضیح این مطلب ادامه داد: بر اساس مفاد اعلامی در این گزارش ۴.۳ درصد یعنی حدود ۴ میلیون نفر از مردم در ایران زندگی فوق‌العاده خوبی دارند، در عین حال ۱۹ درصد طبقات متوسط رو به بالا هستند و ۱۵ درصد در طبقه متوسط رو به پایین قرار دارند که می‌توانند زندگی شان را تامین می کنند.
 
این فعال اقتصادی اضافه کرد: ۴۵ درصد مردم حقوق کارگری و حداقلی دارند و ۱۶.۷ درصد جمعیت ایران نیز زیر خط فقر زندگی می‎‌کنند.
 
حسینی گفت: دولت در همین دوره زمانی با حجم مشکلات مجبور به پرداخت یارانه است. در حالی که نزدیک ۴۰ میلیون نفر از مردم به کمک‌های معیشتی و یارانه‌ای برای ادامه زندگی نیازمند هستند و باید کمک‌ها بر این جمعیت متمرکز باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار:   22 مهر  1400، کدخبر:1563845 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین