پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
کانال تلگرامی رسانه مکتوبات مدعی شده است که سیدمهدی جوادی، که به تازگی به عنوان مدیرعامل بنیاد فارابی منصوب شده دستور ساخت توالت اختصاصی مدیرعامل در مکان این بنیاد یعنی خانه قوام‌السلطنه را داده است. معاون میراث فرهنگی استان تهران در، این اقدام را تخلف دانسته و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف نموده است و.. با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی و با هدف تنویر افکار عمومی، منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعار سال: سینما سینما نوشت: سیدمهدی جوادی، جوان اصولگرا که به تازگی به عنوان مدیرعامل بنیاد فارابی منصوب شده دستور ساخت توالت اختصاصی مدیرعامل در مکان این بنیاد یعنی خانه قوام‌السلطنه را داد.

به‌دنبال اقدام برای ساخت توالت در ساختمان تاریخی «قوام‌السلطنه»، معاون میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با ایسنا، این اقدام را تخلف دانست و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف کرد.
 گفتنی است جوادی هنوز از سمت قبلی خود در پژوهشگاه قوه قضاییه استعفا نداده و همزمان به عنوان مدیرعامل بنیاد فارابی مشغول به کار است.


پایگاه تحلیلی- خبری شعارسال ،برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین