پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان املش گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب شرب ۳ هزار مترمکعبی شهر املش تصویب شد.
شعار سال: سید محسن حسینی با تاکید بر افزایش توان ذخیره‌سازی آب شرب شهر املش اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی و مطالعات صورت گرفته، یک باب مخزن ذخیره ۳ هزار مترمکعبی در مجاورت مخزن فعلی این شهر ساخته می‌شود.

وی افزود: از مجموع اعتبارات ابلاغی در فصول مختلف و با رایزنی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه استان، در سال جاری اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی این مخزن تصویب شد.


حسینی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار و تملک زمین، عملیات ساخت این مخزن شروع می‌شود.

وی گفت: با احداث مخزن ۳ هزار مترمکعبی، آب آشامیدنی ۹ هزار مشترک شهر املش به صورت پایدار و با فشار مناسب تامین و توزیع می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۵۸۲۷، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین