پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان که در روز چهارشنبه با حضور استاندار گیلان برگزار شد، جعفر قاسمی عضو سه دوره شورای شهر چابکسر شهرستان رودسر توانست به همراه نمایندگانی از رشت و تالش، به عنوان یکی از سه نماینده گیلان به شورای عالی استان‌ها راه یابد.

شعار سال:  در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان که در روز چهارشنبه با حضور استاندار گیلان برگزار شد، جعفر قاسمی عضو سه دوره شورای شهر چابکسر شهرستان رودسر توانست به همراه نمایندگانی از رشت و تالش، به عنوان یکی از سه نماینده گیلان به شورای عالی استان‌ها راه یابد.
 
گفتنی است این برای نخستین بار است که عضوی از اعضای شورای شهرستان رودسر در شورای عالی استان‌ها حضور می‌یابد.
 
شایان ذکر است که شورای عالی استان‌ها، بزرگترین نهاد شورایی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران است. اعضای این شورا متشکل از نماینده شورای هر استان است که از بین نمایندگان شوراهای شهر و روستا انتخاب شده‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گیل خبر  ، تاریخ انتشار:20  آبان1400، کدخبر: ، www.gilkhabar.irT474528

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین