پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۶۵۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت و یک فوریت لایحه دولت برای اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۰ و تغییر در روند تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفت کردند.
شعار سال: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دو فوریت لایحه دولت برای اصلاح تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور با عنوان «تأمین مطمئن کالا‌های اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» در دستور کار قرار گرفت و به تصویب نرسید.

این لایحه با هدف تغییر در میزان ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص یافته به کالا‌های اساسی، نهاده‌های دامی و دارو و زمینه‌سازی برای رسیدن آن به دست مصرف‌کننده نهایی، از سوی دولت ارائه شده است که پس از توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت و نمایندگان موافق و مخالف، ابتدا دو فوریت آن به رأی گذاشته شد که به تصویب نرسید، سپس یک فوریت آن به رأی نمایندگان گذاشته شد، اما وکلای ملت با یک فوریت هم مخالفت کردند و به این ترتیب، این لایحه به صورت عادی در دستور کار قرار گرفت.

لایحه اصلاح تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور با عنوان «تأمین مطمئن کالا‌های اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» پس از بررسی و تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۸۲۳۰۰۰۲۰۰، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین