پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی آقای «دکتر اصغر کاظمی» را به عنوان مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.
شعار سال: «علی‌محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «دکتر اصغر کاظمی» را به عنوان مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اصغر کاظمی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید. با عنایت به نقش این حوزه در ترسیم و تدوین سیاست‏های راهبردی، مدیریت فرآیند‌های سازمان، تقویت و توسعه ارتباطات برون سازمانی و بهره‏ گیری از پتانسیل‏‌های موجود سازمان، برقراری ارتباط موثر و مستمر با همکاران ستادی و استانی انتظار می‏ رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر از تمامی ظرفیت‏‌ها و امکانات موجود، موجبات تسهیل و تقویت فرآیند خدمت‏ رسانی هدفمند به افراد دارای معلولیت، مددجویان و انتفاع هر چه بیشتر جامعه هدف را فراهم نمایید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسألت می‏ نمایم.

علی محمـد قادری
معاون وزیر و رئیس سازمان
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت سازمان بهزیستی کشور، تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: www.behzisti.ir، ۴۶۸۳۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین