پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
فاطمه مهدیانی در توئیتی مدعی شده است که دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌های شرکت‌های تابعه وزارت کار حتی به آبدارچی‌ها هم رسیده است. در این بین مدیران عامل و زیر مجموعه‌های وزارت کار جهت ماندن در پست هیئت مدیره و مدیرعاملی دست به دامان نمایندگان شده اند و این خود وقت وزیر کار را می‌گیرد. ورای تائید یا تکذیب جزئیات منتظر دریافت توضیحات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تنویر افکار عمومی و کاهش شایعات احتمالی هستیم.
شعار سال: خرداد سال جاری مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: به طور معمول نمایندگان محترم از مسائل اجرایی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرایی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال این‌ها خطراتی دارد؛ از این بایستی اجتناب بشود.

با توجه به اینکه وزارت کار دارای بیشترین تعداد شرکت‌های اقتصادی است نمایندگان حتی در عزل و نصب آبدارچی شرکت‌ها دخالت می‌کنند.

در این بین مدیران عامل وزیر مجموعه‌های وزارت کار جهت ماندن در پست هیئت مدیره و مدیرعاملی دست به دامان نمایندگان شده اند و این خود وقت وزیر کار را می‌گیرد.

لازم است وزیر کار با صدور بخشنامه‌ای هر گونه ارتباط زیر مجموعه‌های وزارتخانه با نمایندگان مجلس خارج از سیکل اداری مشخص مانند معاونت پارلمانی وزیر و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را ممنوع کند.

همچنین در سامانه‌ای نامه‌های نمایندگان مجلس جهت معرفی افراد به مردم شفاف اطلاع رسانی شود.
ادعای دخالت نمایندگان در انتصابات وزارت کارپایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر، تاریخ انتشار: ۹آذر ۱۴۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین