پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
فلسفه و ماهیت کارکردی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زمین تا آسمان با ماهیت کمیته امداد متفاوت است، ولی آقای عبدالملکی قصد ندارد تفاوت کمیته امداد را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بفهمد. برخی از منتقدین علت گرایش بالای وزیر به سمت نیرو‌های کمیته امداد را در بی تیمی ایشان بواسطه تجارب اجرایی پائین می‌بینند.
شعار سال: کانال تلگرامی فوق محرمانه با انتشار لیست مدیران کوچ کرده از کمیته امداد به وزارت تعاون در متنی با عنوان وقتی می‌گوییم کمیته امدادیزاسیون وزارت کار یعنی چه؟ / کوچ رفقا از کمیته امداد به وزارت کار، نوشته است که:

فلسفه و ماهیت کارکردی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زمین تا آسمان با ماهیت کمیته امداد متفاوت است، ولی وزیر قصد ندارد تفاوت کمیته امداد را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بفهمد. بررسی انتصابات در ستاد وزارت کار نشان می‌دهد که عبدالملکی حدود ۱۵ نفر از همکاران کمیته امدادی و رفقای خود را به وزارت کار آورده و در پست‌های تخصصی مشغول بکار کرده است. هرچند پیش بینی می‌کنیم که دود این رفیق بازی عبدالملکی قطعاً به چشم وی و اطرافیانش و حتی دولت مردان خواهد رفت، متضرر اصلی این نوع تیم سازی مسلما مستمری بگیران تامین اجتماعی، بازنشستگان، کارگران و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی خواهند بود.

برخی از منتقدین نیز پای مدیرکمیته امداد را به میان آورده و از مثلث سازی بختیاری، عبدالملکی و اسماعیلی نهاد ریاست جمهوری، صحبت می‌کنند.
 
کمیته امدادیزاسیون وزارت کار یعنی چه؟

شعار سال، با اضافات و تلخیص، برگرفته از کانال تلگرامی فوق محرمانه
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین